Re: lug-bg: Nagion & Debian

  • Subject: Re: lug-bg: Nagion & Debian
  • From: "korio" <korio@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Aug 2003 08:49:26 +0300

Mersi za link-a pomogna mi da mahna slojeniq s apt-get nagios-mysql :)
Wsushnost kato pregledah nagios.postrm naburzo ostanah s wpechatlenie, che
ps ax|grep apache ne wrushta rezultat i za towa se duni. Btw sled kato
nagios e nowoto ime na Netsaint kakwa e logikata da gi ima i dwata paketa.
Nagios ne e oshte dostatuchno stable ili neshto drugo?