Re: lug-bg: posleden opit za modem

  • Subject: Re: lug-bg: posleden opit za modem
  • From: Ясен Дърво <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: 08 Sep 2003 14:39:56 +0300

Ami da modulite sa zaredeni. userspace daemona si misleh che e pppd
ne e li taka? ako ne - q podskaji koi e po tochno che da vzema i nego da
butna - tq distroto moje i da stane %MB veche no nishto vajnoto e da
raboti:)

a za kernela i tn.. abe chovek nqmam pari da kupuvam hardware nov ( daje
evtin da e ) daje sega moje da mi izgarmi hdd-to imash predstava siguren
sam kolko struva edno HDD novo.. nomera e da raboti vsichko s minimalni
investicii:) to tova ako ne stane az po dobre da si vzema PIV i .. taka
de.. malko zor shte vidq no tova e celta da raboti vsicko bez da se
nalaga da kupuvam nishto:)

merci za otgovorite i az shte prodaljavamda opitvam - ako izleze zaeka
ot dupkata shte kaja kak e stanalo :)

На пн, 2003-09-08 в 14:39, Yasen Balev записа: