Re: lug-bg: Kakvo e jiffies time

  • Subject: Re: lug-bg: Kakvo e jiffies time
  • From: Teodor Yantchev <jailbreaker@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 08 Sep 2003 21:25:38 +0300

Zdrawei,

Jiffies e mernata edinica na kernela za wreme. Tupoto za tebe e che za (pochti) wsqka arch. e razlichno. Za i386 1 jiffie = 1/100s [edna stotna], za alpha e 1/1024s i tn. Tochno tiq neshta sa definirani po asm/ header failowete za razlichnite arhitekturi. Za suzhaelenie ne moga da ti kazha kak mozhesh runtime da go prochetsh ot nqkude..
Uspeh sus scripta.

Pozdrawi
Tedy

Macha se da napisha edin script deto da pokazva uptime na opredelen process

za tselta cheta
/proc/pid/stat, vav 22 element pishe che e vremeto ot boot vav jiffie, vremeto ot boot go gepia on /proc/stat, no kakvo po diavolite e giffies

pitah google no samo source ot kernel mi vadi, iavno e che search engines ne sa mnogo umni, ili az ne pitam pravilno, dali pak jeeves ne znae .

Niakoi madar kernel haker moje li da pomogne.

Teodor Yantchev