Re: lug-bg: The Bat! vs. Kmail

  • Subject: Re: lug-bg: The Bat! vs. Kmail
  • From: Iassen Pramatarov <turin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Sep 2003 16:48:14 +0200

На Fri, 12 Sep 2003 15:57:25 +0300 cyberpunk написа:

> Polzwam linux slak 9 za desktop i imam stari arhiwi na The
>bat! pod windows. Ima li na4in da gi prehwyrlq pod linux.
> Estestweno ne e zadyljitelno priemnika da e kmail moje i
>drugi mail klienti. Wyprosa e za arhiwa w koito e i 4ast ot
>mailowete na lug.
> Ako ima nqkakyw 4alum shte se radwam ako nau4a za nego.

 Sylpheed-Claws има тандартен action-script "tb2sylpheed", който обръща
адресник на Bat в такъв на Sylpheed.
 А ако питаш само за писмата.. ми TheBat използва MH кутии май.. Същите
са стандартните в Sylpheed. Изобщо, не би трябвало да имаш проблеми с
архива с писмата - форматите за пощенски кутии са само няколко и са
горе-долу стандартизирани. Просто пробвай няколко клиента (или различни
опции, ако даден клиент поддържа повече формати..).
 Проблемни могат да бъдат евентуално архиви на Outlook, които са
архивирани mbox (май..), но и там трябва да е възможно.;)
 Просто пощата ти трябва да е в някой от известните формати - Maildir,
mbox, MH, mbx (май такъв беше на outlook..). А тя със сигурност е ;)

--
Ясен Праматаров
  aka Turin