RE: lug-bg: Re: f-prot

  • Subject: RE: lug-bg: Re: f-prot
  • From: "Boyan Krosnov" <bkrosnov@xxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2003 00:16:10 +0300

chervei infektirashti linux (posredstvom dupki v edin ili drug software) ima, albanski virusi za linux syshto.
mislq che nqma virusi izpolzvashtu dupki v e-mail klienti, web browseri ili office paketi kato tezi za windows.

dobro nachalo za pregled na syhtestvuvashtite virusi za linux mi se struva tova:
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default2.asp?m=a&virus=linux&alt=linux&key=linux&payload=&type=&day=&month=&year=&wkday=

BR,
Boyan