Re: lug-bg: USB Cable modem under SuSE8.1

  • Subject: Re: lug-bg: USB Cable modem under SuSE8.1
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Sep 2003 01:18:16 +0300

Здрасти,

Потърси из архива на групата, има конкретни отговори на въпроса как да настроиш
кабелен модем по USB (ключови думи "Webstar DPX100"). Ако си търсиш дистрибуция,
която открива на prima vista модема, това е Knoppix. За която и друга да става
въпрос, едва ли е чак такъв проблем.

On Sun, 14 Sep 2003 23:00:01 +0200