Fw: lug-bg: HAW TO?? Back-up MY HDD special for< kolp >

  • Subject: Fw: lug-bg: HAW TO?? Back-up MY HDD special for< kolp >
  • From: <jacki@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Sep 2003 12:30:21 +0300
  • Cc: <kolp@xxxxxxxxxxx>

Shto ti kakav siiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!! the best sysOp on the world..!!????
ne mi haresva tonat ti!!!!??
Ako ne ti haresva sveta se samoubii........
Ako si mislish che si nai pecheniat na sveta si spomno kato malak kak si
pital kade se  namira kopcheto na computera i kak se puska i spira..
NE SE ZAIAGDAM.. Misleh che tuka mojesh da namerish malko razbirane..i help
za niakoi neshta.. Moje da ne znam chak tolkova za LINUX-a ama niama chovek
koito da se e rodil nauchen... Tova se odnasia i za teb.!.

10x za infoto.
Sorry na vsichki za che triabva da chetat i takiva nehsta tuk.
P.S. Da kritikivash e lesno no da izmislish neshto e trudno.!