Re: lug-bg: BG ISO Mirrors ?

  • Subject: Re: lug-bg: BG ISO Mirrors ?
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Sep 2003 14:49:08 +0300

On Sunday 14 September 2003 23:55, Georgi Chorbadzhiyski wrote:

> Ami po princip na mirrors.unixsol.org ima dosta ISO-ta, tochno tezi dvete

ne 4e mi e rabota na mene da davam akyl, no spored men bg mirrors se
mirror-vat edin drug i ima dosta ednakvi files po tqh, koeto e waste of time,
resources i t.n. Ot druga strana e vqrno 4e i koj kakvoto e izteglil za sebe
si go share-va i na svoq mirror. mda nqma losho tuka. Taka moeto procudurno
predlozhnie (mozhe da se okazhe i neizpylnimo de) kym ftp.uni-sofia.bg za da
stane po interesen i unikalen otkym iso's: Velin, izstrij si4ki iso's koito
gi ima i na mirrors.ludost.net i mirrors.unixsol.org (ima li smi da se
povtarqte), taka ste osvobodish dosta mqsto ot iso's koito gi ima pri
drugite... i dzhitkash
rsync na debian-official iso's  - si4ki ARCH + sources:
rsync:// | ftp://cdimage.debian.org/debian-cd/
rsync na debian-unofficial iso's - si4ki ARCH + sources:
rsync:// | ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/
(tova mozhe i da dojde mnozhko ... a i intl traffica ne e malko )
i bez tova si gi izrybil tam na debian ... izmirror-vaj dokraj v tazi
posoka... do sega v bg sa se mirror-vali samo official stable x86 isos, koito
sa 1/12. Sega az razbiram 4e ne sa mnogo horata kojto tyrkalqt linux na hppa
naprimer stoto sme v bg a h/w v 95% e x86 PC, no ... pone ima raznoobrazie i
se pokrivat si4ki vidove machines s linux isos;-)

Ako nqkoj ima zhelanie da obqvi edna anketa ili dopitvane na linux-bg.org ili
bgit.net koj sa naj-tyrsenite ISO-ta v BG, za kvi architectures i t.n.

> gi niama no skoro knoppix-a shte go svalia. Neznaeh che e izliazal nov

ne e nuzhno da znaesh 4e ima nova versiq ... cron-vash edin rsync na knoppix/
dir-a i se obqvqvash kato tezi na tozi spisyk: http://www.knopper.net/
knoppix-mirrors/index-en.html

ina4e stavat polvin4ati raboti... ne 4e e losho ... no mozhe da se opita i po
sinhronizirano da se mirror-va... my 2cents.

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB