Re: lug-bg: eth speed...

  • Subject: Re: lug-bg: eth speed...
  • From: raptor <raptor@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Oct 2003 16:23:51 +0300

mashinata e 2Ghz Celeron, i pochti ne e natowarena pone po towa koeto pokazwa "top".

load average: 1.72, 6.82, 7.29

trqbwa da widq po wreme na golemiq dload kolko e..
Po princip stawa wapros za ftp connecii, kam pure-ftpd server..
toest ne e samba ili nfs...

ot drugite karti koq ste mi preporychate...