izvinqvam se Re: lug-bg: forward outgoing mail ?

  • Subject: izvinqvam se Re: lug-bg: forward outgoing mail ?
  • From: Ivan Dimitrov <dobber@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 01 Oct 2003 21:30:35 +0300

privet grupa
sujalqvam che otnovo sujivqvam trola no mi doide interesna i polezna
idea kudeto moje da se polzva forward na outgoing email.
situaciata: predlagate pop3, smtp i web mail. potrebitelq prashta poshta
prez smtp koito mu stoqt lokalno v Send papka na email klienta mu.
ideata e da se preprashta tova pismo i v papka Send na server-a kudeto
moje da si gi gleda prez webmaila.

naistina neiskam da vuzobnovqvam karanicite v tozi thread.