lug-bg: Lifebook C1010

  • Subject: lug-bg: Lifebook C1010
  • From: denikide@xxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Oct 2003 17:57:00 +0300

Здравейте, група
имам следния проблем ще го начертая с ASCII за да бъде по-ясно за какво иде реч:

                              СЛУЧКА 1
                                _________
                               |thompson |
FujitsuSiemens--RTL8139--DHCP--|cable    |------ISP
Lifebook C1010                 |modem    |
                               |_________|

                              СЛУЧКА 2

                       Други потребители Workstations

                     __|____                      _____
FS                  |DLink  |                    |slack|
Lifebook--RTL8139---|switch |---------e100(Intel)| box |RTL8139--DHCP------
                    |_______|                    |_____|                  |

                                                                       |--------

|thompson|
                                                                       |cable
|
                                                                       |modem

---------

                                                                           ISP

Значи случка 1 смятам, че е ясно от картинката Преносим компютър вързан за
интернет през кабелен модем и  DHCP.
Случка 2 - Същият преносим комютър вързан за switch който е свързан към Linux
Box (Линукса само маскира пакетите от интернет към лана нищо особено) и пак,
чрез DHCP и кабелният модем точат интернет, но при случка 2 скоростта с която
се зареждат страници, съответно точат файлове от интернет е супер бавна, докато
на всички останали потребители връзката е нормална. Нямам си и на идея от каде
може да идва проблема, двата MAC адреса на NIC на преносимия компютър и
външната карта на Linux Boxa са описани при доставчика. Опрацинната система на
Life Booka е МЕ ... пробвах и с ХР и пак същия тттъът....
Та някой ако се е сблъсквал с същият проблем моля нека сподели :-)

Това писмо е изпратено от  www.mail.bg

Безплатният адрес в mail.bg предлага:
- Силна АнтиСПАМ защита
- 12MB място за поща