lug-bg: USB digicam

  • Subject: lug-bg: USB digicam
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Oct 2003 20:43:50 +0300

Zdraveite grupa

vwproswt mi e sledniq: podariha mi digitalen fotoaparat ( Samsung ) stara
rabota no snima. raboti na USB port. amo che ne znam kak da go podkaram pod
liunxa si
kato za nachalo kompilirah poddrajka na USB ( kakvoto daje nqmah svarzano za
danoto ta se naloji da kupuvam kabeltii ) i povecheto moduli ( zashtoto ne
znam koi shte mi e nujen ) , sled koeto paham kabela v usb-to i..posle ne
znam kakvo da pravq.. moje li nqkoi a mi kaje? ne se smeite ne znam naistina
celta e da moga da razgeljdam snimkite koito sa na cam-a i da svalqm chast ot
tqh ili vsichkite na harda za da gi obrabotvam. pod windows tova se vijda
kato removable disk tai che si pomislih che moje bi neshto trqbva da se
mount-va? no ne sam siguren za tova pls help!
moje bi da mi trqbva i nqkakva specialna programka? kazaha mi che moje da se
izpolzva i kato webcam toq model - tova za da pravq trqbva li mi neshto po
specialno.. v smiasl osven gnomemeeting i prilejashtite kam nego dve
biblioteki.
Blagodarq predvaritelno za otgovorite imolq da badat podrobni i qsni -
nachinaesht sam
--
We've always watched the stars. If you look at the sky you can see the
beginning of time.