Re: lug-bg: [Fwd: [Full-Disclosure] ICANN is officially pissed off]

  • Subject: Re: lug-bg: [Fwd: [Full-Disclosure] ICANN is officially pissed off]
  • From: Stoyan Zalev <stockton@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Oct 2003 00:17:11 +0300

On Saturday 04 October 2003 23:45, Stoyan Zalev wrote:
> АЛЕЛУЯ,БРАТЯ!!! (ъъъ,и сестри,нищо че нещо ги е фанало липсата:-)
>
> Направо да не повярваш... ICANN са си размърдали дупетата :-))) Ама я да
> видим дали ВериСлайм щат ги ебава???

Ахааа, малко допълнение - ей го "официалния" отговор на ВериСлайм -
http://biz.yahoo.com/prnews/031003/sff057_1.html
Поне като първо впечатление - да,ще се съобразят с формалното искане от страна
на ICANN, но ще се правят на сърдити и ще се цупят - цитирам: "We will accede
to the request while we explore all of our options"  Обаче мааалко по-долу
следва едно изречение,дето направо ме утепа с наглостта си: "During the more
than two weeks that Site Finder has been operational, there is no data to
indicate that the core operation of the Domain Name System or stability of
the Internet has been adversely affected." Ааа,ама да не си мислите,че това е
връо на сладоледо? Ей ви на още по-брутална изцепка: "ICANN is using
anecdotal and isolated issues to attempt to regulate non-registry services,
but in the interests of further working with the technical community we will
temporarily suspend Site Finder" (Такива изказвания може да се окажат в
основата на неподозирана атака с-у самата същност на Internet, и то на
неудобен и мръсен фронт - чисто юридическия.Дано просто да ме гони
параноята,а?)
Ми... тва е. В понделеник явно нещата ще са се нормализирали.А дали В.С. ще
продължат с глупостите - предстои да видим. За мен историята далеч не е
приключила.

Лека ви вечер.

Стоян