Re: lug-bg: Slackware 9.1 md5sum Georgi

  • Subject: Re: lug-bg: Slackware 9.1 md5sum Georgi
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 07 Oct 2003 10:56:48 +0300

kolp wrote:

Dosega ot mirrors .iso failovete sa iztegleni nad 400 pati, ti si
vtoriat chovek koito se oplakva za greshni checksumi. Pri takyv
procent (0.0025) sam sklonen da priema, che kosmicheska radiaca

vsyshtnost, ako se opitash da izchislish procenta po-vnimatelno shte ustanovish che ne e 0.0025, a 0.5 %, tyi che moje i kosmicheskata
radiacia da se useshta po-silno pri teb :]]

Be matematika hich ne mi e silna nauka, obache s kcalc kato razdelia
1 / 400 se poluchava 0.0025 (drug e vaprosa che triabva 2 da delia na 400
taka che mai si prav, gore-dolu :-) 0.005% e pravilnoto

po patia e promenila niakoi i drug bit, dobaviaiki 2 remote root
exploita i user gf s uid 0 i parola root_me_harder

:-)

georgi, nishto neveroiatno niama v tova da se crackne server, koito predlaga public services. vzemi podkarai edin rsync daemon naistina, che da niama nedovolni ili oblycheni.

I ako server-a e kraknat rsync kakvo shte me spasi? Ima si md5 sumi
i gpg podpisi, te sa zatova za da se proveriavat. Kakto otgovorih na
Vasil predi malko, rsync mi tovari server-a, koito i bez tova e dosta
natovaren servira po nad 80Gb na den i edin rsync shte mu doide malko
v poveche.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/