Re: lug-bg: За ping-а и ICQ

  • Subject: Re: lug-bg: За ping-а и ICQ
  • From: kolp <kolp@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Oct 2003 12:58:53 +0300

On Tuesday 07 October 2003 12:01 pm, Alexander P. Panov wrote:

> Family-то ми се разгони с този интернет доставчик. NAT  аз си го
> превеждам  No Access....
>
> 1. Във вътрешната мрежа на Нет доставчика ICQ-тата могат до си обменят
> файлове (Windows).
> 2. Могат и да изпращат навънка но не могат да приемат от външен за  Нет
> доставчика ICQ клиент(Windows).
>
>  Влизам в моя Линукс и пускам LICQ приемам фаилове но не мога да пращам
> към вътрешната мрежа.
> За  извън мрежата на доставчика  не съм и пробвал от Линукс защото е
> много бавна връзката

> [...]

mislia che imashe icq connection tracking module za netfilter. ako tozi
variant ne raboti za teb, mojesh da polzvash proxy servera na isp-to s
icq clienta kato https gw. drug e vyprosyt kolko clients poddyrjat takova
neshto - probvai s licq (otnovo) i sicq.

za ping - kakto reche gf, triabva da e setuid, no znae li chovek - moje niakoe
capability da e otriazano :)) vij si tam capovete s `lcap' ili kakvoto ima.

kp.

- --
Key Server: pgp.ai.mit.edu
Key ID: 0xB304804D
Key Fingerprint: DA0C 2A46 5D50 0932 73C2  BD9E A25A A5BB B304 804D

believed to be clean.