Re: lug-bg: ISC BIND Wildcard filter (Anti VeriSign)

  • Subject: Re: lug-bg: ISC BIND Wildcard filter (Anti VeriSign)
  • From: "Peter Zyumbilev" <bivol@xxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2003 16:02:07 +0300

Imam edno vaprosche ama mnogo tapo....
Zasto prosto ne se napravi zapis za sitefinder.verisign.com - da otgovrai
falshivo IP
V smisal da se napravi SOA za sitefinder.verisign.com i da oride na nash
server(ako sme ISP) i da kazva "sorry, ama  is not valid..."
??
Tam ste go chaka edin index.php ili index.pl i s mod_rewrite vsciki requesti
kam sitefinder.verisign.com/nesto si ste hodiat na
sitefinder.verisign.com/hostnotfound.php.  a pak sled kato e nasocheno kam
nashe IP...

Pozdravi,
BIVOL