lug-bg: Problem pri logvaneto s vpn

  • Subject: lug-bg: Problem pri logvaneto s vpn
  • From: "Vitan Tachev" <vitan@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Oct 2003 16:30:05 +0300

Zdraveite grupa,
iskam da spodelq s vas edin problem i eventualno da namerq reshenie za nego.
Vyv firmata, v koqto rabotq, imame
pptpd server (PoPToP v1.1.4-b4)
radius server (FreeRADIUS Version 0.9.0)
mysql (mysql  Ver 12.18 Distrib 4.0.12)
i vsichki sa na Slackware 9.0/kernel 2.4.21-rc1. Izpolzva se syshto taka i mppe.
Logvaneto na vsichki useri stava s vpn i vsichko bi bilo chudesno, ako ne se poqvqvashe problema pri userite s windows 98. (Iskam samo da vmetna che takyv problem ne sym imal s winXP,2K,ME etc.) Eto i samiq problem:

date : Auth: Login incorrect: [ \\username/<no User-Password attribute>] (from client server port 1)

Tova go gledam v radius.log-a Poqvata na dve nakloneni cherti pravi username greshen i choveka ne moje da se logne. Tyi kato na win98 instaliram dopylnitelno dun14-SE.exe, ponqkoga tova se opravq s reinstall na dun14. No pri posledniq takyv sluchai, na choveka dva pyti mu preinstalirax windowsa (pyrviq pyt imashe i format) i problema pak ostava. T.e. ne - po-tochno e da se kaje: problema pak se poqvqva. Zashtoto kato se preinstalira windowsa pyrvite nqkolko pyti tova go nqma... Typo nali ?

Vyprosa mi e ne moje li po nqkakyv nachin radiusa da "reje" nqkoi simvoli ot username ili da pravq nqkakva proverka? Da ne bi pyk tova da e ot kriptiraneto? Nqkoi sreshtal li e neshto podobno?

br: Vitan Tachev