Re: lug-bg: Tunnel iziskvania

  • Subject: Re: lug-bg: Tunnel iziskvania
  • From: Stoyan Zalev <stockton@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Oct 2003 11:29:08 +0200

Zdravejte,
eto i mojte 2 stotinki: :)
3com (i Intel,dokolkoto znam) pravjat mrezhovi karti sys vyzmozhnost za IPSEC
offload - (3)DES kriptiraneto, MD5 i SHA heshove i prochie.A da,vkluchitelno
i smjataneto na tcp/ip check-sumite,koeto si e goljam plus,dori da ne
polzvash ipsec. Modela,za kojto znam e 3CR990 - typhoon. Samo che tuk ima
edin problem :) Supporta za tazi karta e v 2.6,a osven tova,citiram ot
typhoon.c, kernel 2.6-test9 :
"*) Doesn't do IPSEC offloading. Yet. Keep yer pants on, it's coming."
:-) Taka che,kato napishat ipsec offloading chastta, neshtata mogat da stanat
osven mnogo interesni,i mnogo polezni :-)
A ako njakoj znae za drugi karti s "hardwaren" IPSEC support,molja da
pishe,mislja che shte e polezno.
10x predvaritelno.

Stoyan