Re: lug-bg: Crystal sound card

  • Subject: Re: lug-bg: Crystal sound card
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: 30 Oct 2003 20:22:41 +0200

Днес установихме че не е само xine. Опънофис също показва маймунки.
Много скофтация.. освен това като пускаме xmms после не освобождава
/dev/dsp - налага се ребуут а това е много досадно. Всъщност идеята беше
линукса да се ползва като мултимедийна станция и много по малко за
същинска работа

Странно ми е защо когато инсталирам шрифтове с утилитито на КДЕ не ми ги
показва правилно кирилските а пак маймунки. изобщо ми се струва че нещо
много странно има защото такива проблеми не съм имал в къщи сякаш има
някаква глобална настроика-заговор срещу cp1251

та въпроса ми - как да накарам ХММS да не блокира /dev/dsp и как да
накарам всички приложения като им избирам шрифт да се показва и cp1251 и
като го сетна наистина да го ползва защото в хммс слагам да е cp1251 но
нищо не може да се види все едн оняма никакви букви там кадето е надписа
( плейлиста ) ..

благодаря за mplayer-a

за звуковата карта - оказа се че ядрото си има няколко драйвера -
започват с cs* така че не беше трудно да налучкам:)

а чт, 2003-10-30 в 12:00, Vesselin Kolev записа: