lug-bg: problem s DNS servera

  • Subject: lug-bg: problem s DNS servera
  • From: "neogost2002" <neogost2002@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 1 Nov 2003 21:38:18 +0200

Привет на всички .

   Много благодаря за помоща , вече мога да си пиша на БЪЛГАРСКИ като бял човек.

    Извинявям се че пак ви занимавам с моите проблеми но за съжаление с този немога да се справя.

   Ситуацията е следната :
      1. Имам Сървар под "Ред Хат 7.2" на които работи БИНД 9.х.х .
      2. Имам регистриран домеин "dns.hitcomp.org" в "dombg.com" като първи сервер за имена на зоната.
      3. Мрежата върху която се разполага зоната е част от мрежата на "burgasnet.com" като мои доставчик.

Проблема е че "домбг" иска за домен *.org да имам два съвера за имена , на категорично отказва да приеме като втори сървер за моят домеин сървера на моя доставчик "ns.burgasnet.com". При така създалата се ситуация моя сървер за имена има статус "неактивен" и "ns1.mobikom.com" категорично отказва да прави трансфер на моята зона , при което аз изобщо все едно не съществувам.
    Въпросът ми е трябва ли обезателно да си пусна втори сървер за имена или има начин да накарам другите да приемат "ns.burgasnet.com" като мои втори сервер за имена.

     Сигурно решението е много елементарно но аз за съжаление вече втори месес се боря с тоз проблем без особeн резултат .

      Иначе машината ми е достъпна на адрес 62.73.126.151 това е "dns.hitcomp.org" и 62.73.126.153 отговаря на www.hitcomp.org но от въшна мрежа никои нея вижда.

                   с уважение neogost
neo ghost
ICQ#: 119959087