Re: lug-bg: Debian GNU/Linux 3.0r2 (Default)

  • Subject: Re: lug-bg: Debian GNU/Linux 3.0r2 (Default)
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 26 Nov 2003 11:40:54 +0200

On Wednesday 26 November 2003 10:24, Doncho N. Gunchev wrote:
> http://freshmeat.net/projects/debian/?branch_id=1794&release_id=143302&topi
>c_id=864%2C1011 Release focus: Major security fixes
>
> Chestito na wsichki debian users ;)
>
> Hm... mislq sega e momenta w kyshti da se poqwi oshte 1 broi linux distro
> ;)
>
> btw: bg mirrors? na sait-a nqma official

noviq revision 3.0r2 e obqven, no naistina vse oste nqma official cd images.
Stava vypros za 11 images X 11 arches grubo kazano koito trqbva da se
iztestvat i za tova qvno zakysnqvat, a mezhduvremenno users upgrade-vat
starite si debiani ot debs. Ako byrzash i imash dobra vryzka mozhe sam da si
generovash 3.0r2 images ot official debs (ftp://ftp.debian.org/debian/dists/
Debian3.0r2/  , demek ve4e Debian3.0r2 so4i kym stable, jigdo ste te pita ot
kyde da to4i debs i psole ste gi sglobi n mqsto, mozhe i da upgrade-vash iso
image) tova stava s jigdo (http://www.tldp.org/HOWTO/Debian-Jigdo/index.html)
pyrviq bootable image NONUS (vklu4va soft restricted za US) ste ti e
dostaty4en, architekturata ste si q ucelish predpolagam za binary images, a
source images ti e qsno kakvo sydyrzhat.

> btw2: nqkoi kojto si ima na ideq koe ot wsichkite 100(e popreuwelichih
> malko) CD-ta za kakwo tochno e /wijdam che ima docs, prosto ne mi se shte
> da ne dorazbera neshto i posle da se ... sam/?

pitaj po-konkretno, stoto predpolagam imeto na file-a dava info za kakvo ide
re4: debian-30r2-i386-binary-1_NONUS.iso
tuka vsi4ko e obqsneno vkl. i za minimal CD images: http://www.debian.org/CD/
tuka e na bg: http://debian-book.fccf.net/  (ako nesto ne e qsno pitaj)

more cd i dvd images: ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/
(tova e za extremisti ;-)

NOTE: ne tegli vsi4kite CD-ta, ne se mori, 1 NONUS i naj-mnogo 2 i posle
selectirash s apt ili aptitude i tam s kakvoto drugo ti haresa...
osven tova krajnite ultrasi s qka vryzka ste ti kazhat da slozhish nqkakyv
debian (kyfto i da e) i posle upgrade (mozhe i downgrade) do kyde i da e...
tova ve4e e za dostignalite do "the point of no return" ;-)

--
pub  4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <keyserver.bu.edu>
1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB