lug-bg: Slackware 9.1 mysql help problem

  • Subject: lug-bg: Slackware 9.1 mysql help problem
  • From: emo terziev <emo_terziev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Nov 2003 14:20:26 -0800 (PST)

Zdaveite,
  moje li niakoj zapoznat sas Slackware da okaje malko
help.
  problema e slednia imam Slackware 9.1 sas
mysql-4.0.15a(default) no ne moga da kompiliram pochti
nisto postoianno mi garmi sas stranni greshki.sas
mysql-3 i po specialno sas libmysql.so.10 vsichko se
kompilira normalno

mojebi triabva da se instalira mysql-shared-compat ili
nesto takova no ne go namiram nikade za Slackware 9.1

eto edin primer

gcc test3.c -lmysqlclient -lgd
/tmp/ccGZ8yQz.o(.text+0x12b5): In function `main':
: undefined reference to `mysql_connect'
collect2: ld returned 1 exit status

pri polojenie che ima mysql.

ldconfig -v | grep mysql
/usr/lib/mysql: