lug-bg: Software raid...

  • Subject: lug-bg: Software raid...
  • From: Stefan Myankov <root@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2003 12:59:37 +0200 (EET)

Zdraveite grupa...
Znachi natyknah se na sledniq problem i sled zadylbocheno rovene iz
debrite na google ne uspqh da namerq otgovor na vyprosa si zatova zadavam
vyprosa tuk.

Naskoro mi se naloji da izgradq golqm storage arhiv i tai kato
predostavenite mi HPT374 ATA Raid kontroleri ne se predstaviha
zadovolitelno s dadenite ot proizwoditelq driveri reshih da napravq rabotata sys software
raid.
Dotuk dobre... setup na partitions na hdd-tata (koito sa identichni) na
linux-raid-autodetect
nastroika na raidtab po uchebnik i izchakvane 6 chasa za resync na masiva.
Format pod reiserfs na /dev/md0 i /dev/md1 (2ta masiva sa v raid-5 po
5hdd-ta) i vsichko e pushka do momenta v koito se zapylnqt nqkade okolo
35% ot kapaciteta. Sled tova skorostta pada i kernela bylva syobshtteniq
kato tova:

attempt to access beyond end of device
09:00: rw=0, want=1017335020, limit=625153024

Ako nqkoi se e sblyskval s podoben problem please help...