Re: lug-bg: route i ifconfig nastroiki

  • Subject: Re: lug-bg: route i ifconfig nastroiki
  • From: terahz@xxxxxxx
  • Date: Mon, 8 Dec 2003 15:49:02 +0200

Цитат на писмо от George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>:

> хич не е странно, и това идва от самия елементарен (непълен) и изпростен
> /etc/rc.d/rc.inet1, а нещата не винаги са толкова елементарни.
kakvo mu e slojnoto na inet1? Mnogo lesno se configurira!

tova za inet1.config ne go znaeh no sled kato go vidqh - mi toi e oshte
po-elementaren!

> още по-зле .... я сравни скромните 4 полета задавани в:
> http://public.www.planetmirror.com/pub/slackware/slackware-9.1/live/etc/rc.d/
> rc.inet1.conf
> с това което се взима предвид например в:
> http://www.fifi.org/cgi-bin/man2html/usr/share/man/man5/interfaces.5.gz
v povecheto ot sluchaite skorminte 4 poleta v rc.inet1.conf sa napulno
dostatuchno

> Дебело *забележи*, че Никола е посочил  /sbin/ip route add default via
> 193.110.216.1 което малко трудно ще опишеш по какъвто и да е начин в духа на
> rc.inet1.conf. Как да не пренапишеш смачкания rc.inet1 и/или неговия конфиг.
> файл... Та възможни са и pre-up (преди да вдигнеш iface) и post-down (след
> като свалиш iface) поредици от команди и още една камара неща отчитани в
> interfaces(5)... Другото е да оставиш rc.inet1 да маже нещо си там и после да
> оправяш бозата от rc.local ... манджа с грозде ... както и rc.sysvinit няма
> нищо общо с оригинала.
moje i da burkam, no ako se sloji 193.110.216.1 za GATEWAY v rc.inet1.conf
smqtam che shte se poluchi jelaniq efekt!

> мани, мани ... да не дава Господ ;-)

Ti go izlara slackware nai-gadniq i nai-trudniq za konfigurirane linux! Nedej
taka! Tova che e razlichno ot tova s koeto ti si sviknal da rabotish, neznachi
che e po-trudno! :)

THz

Играйте и спечелете!
19'LCD monitor/TV Hyundai