Re[2]: lug-bg: pent@net DVB

  • Subject: Re[2]: lug-bg: pent@net DVB
  • From: Ivo Ivanov <admin@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2003 17:57:48 +0200

Hello Vasil,

VK> По-скоро не :)

VK> А да кажа какъв се оказа проблема, и аз докъде стигнах, снощи с това си
VK> играх.

VK> Оказа се, че на тази честота се излъчва и нещо аналогово, и конвертора,
VK> който ни бяха сложили, се беше пообъркал, та го сменяха и донастройваха.
VK> След това имаше сигнал, lock-ваше нормално, и пак не можах да го
VK> подкарам под linux - не знам кой от всичките hack-ове е виновен,
VK> например, че се наложи да компилирам ядрото и модула на друга машина,
VK> защото .o файловете на pentanet са компилирани с gcc2, и нямаше как да
> [...]

versiq za gcc3 kompilirano qdro ima:
http://www.pentamedia.com/english/supports/down/Linux/pentanet-RHx-2.3.1_021111.tar.gz
(ako nqkoi iska moga da mu tar -na direktoriqta zaedno s malko
instrukcii)
az kompilirah tova pochti bez problemi pod suse 8.2 i 9.0
Chestito vtori snqg!
otide ni mizernata DVB usluga :)

--
Best regards,