Re: lug-bg: traffic log-er

  • Subject: Re: lug-bg: traffic log-er
  • From: "Vasko Tomanov" <vtomanov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Dec 2003 14:15:28 -0000

Ehoo sprete se malko..

spored mene istinata e takava :

tehnologiite sa za da se polzvat i ako niakoi iska da gi polzva za sledene
si e negova rabota i negov risk.  po princip vsiako neshto moje da se polzva
i za dobri i za loshi celi zavisi w koi race popada.

po princip ako ne se kaje nehsto ne znasthi tshe ne moje da se nautshi kak..
az biha kazal taka:

" az ne davam saveti za tova prosto koito iska moje da si gi otkrie sam"

kato logikata mie  prosta shtom moje da si gi otkrie i nastroi i  se sparvi
znasthi e dostatshno umen za da precni dali tova koeto pravi e rednio i
normalno a ima i edna stara balgarska prikazka "koito kopae grob drugimu sma
pada w nego" taka tshe az ne smitam sthe e hubavo da se slediat horata ako
niakoi iska da go pravi neka si nameri sam natshina

vseki ima litshnata svoboda da si reshava za sebe si.

edintsvennoto kam koeto bih prizoval e da ne se davat sredstva za sledene na
hora koito ne mogat sami da si gi otkriat
i tshe ne polezno za samia teb da napravish takova nehsto za da se haresash
na shefa si zashtoto shtom toi e  poiskal takova neshto ot tebe za drug,
sigurno shte poiska oshte po losho ot drugite za tebe samia.

s dve dumi pomnete tshe predateite ne gi iskat nikade.

ako obasthe sas sledene na trafika mojesh da si nastroish neshtata po-dobre
i da si reshish niakoi tvoi problemi nai-veroiatno tova ti triabva i w tozi
slutshaj bi triabavalo da si dostatashno kompetenten za da si namerish sam
reshenieto

v.