Re: lug-bg: glei go tozi poeto kude se e zabil v lug-a:))))

  • Subject: Re: lug-bg: glei go tozi poeto kude se e zabil v lug-a:))))
  • From: Vesselin Kolev <vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2003 14:44:20 +0200

Svetlana Pesheva wrote:

Консултации на място правите ли?
za?
Ами за поети:) Как да не му стане на кеф такива класици като вас да го учат. Все мъдрости ... Но най-ми харесва как правите reply... Добре, че не си обменяхме прикрепени към писмата файлове. Щяхме да си направим една малка и чудесна DoS атака.

А DOCTYPE на XML документите си поставяте ли?
..
Това е за поети:) Не ми обръщай внимание.

А имате ли собствени сървъри за имена или ползвате чужди?
da, imame 2 ns-a v Huston
name zone-te ni sa tam, kato za 4 ot domainite ima maping za bg mreji i mirroring v Bulgaria (reverse dns v Sofia)

Ау:) В Хюстън. Да не са в космическия център там.? Вашите администратори познават ли понятието ентропия на AS относно сървърите за имена? Бих искал да чуя тяхната визия по този въпрос. О, но има и mapping и mirroring. Каква е вашата визия за интегриране на някои ваши услуги с DNSSEC? Например в тунелни решения използващи opportunistic encryption?

А използвате ли FTP за персонала с предаване на паролка в открит текст през Интернет?
ne
za ftp -> lftp, za http ->https
Мда. Мога ли да науча как чрез LFTP паролата не се предава в открит текст? Това е една толкова непозната за мен област. Ще си записвам внимателно. О, но вие ползвате и HTTPS. Каква приятна изненада. А каква е вашата визия за използването на Ephimeral Diffie-Hellman и MD5 при ръкостискането клиент-браузър и какъв е контрола от страна на така компетентните състемни администратори върху здравината на удостоверителния процес? Дали служителите могат или не да използват такъв модерен протоколен алгоритъм като RC2? Каква е вашата визия за здравината на криптиращите алгоритми в SSH и как решавате проблема с каскадните SSH сесии? Как така компетентните ви администратори (и така услужлиби, бързам да добавя) се справят с приоритизирането на HTTPS трафика?

Аз все едни такива проблеми имам.. що ли да не се обадя да ми ги решат...

kakto reshish!
ako moga s neshto da ti pomogna, etc :)
Ами аз съм начинаещ поет. Като за начало ще ми трябва една IPsec X.509 базирана P2P мрежа. Разбираш сама, прости хора сме, обменяме файлове с неприлично съдържание. Страх ни е да не би някой-администратор класик да може да ги види с така страшния инстумент tcpdump и да каже на мама и тате. Също така искаме да ни се фактурира услугата "OSPF динамична маршрутизация в условията на тунелиране". Почти сигурно я предлагате. Също така прибавете и услугата "Secure File Server"...

Прибавете и една услуга "Система за тотално подлушване" и прикрепете към нея един контейнер твърди дискове