Re: lug-bg: Sound drivers

  • Subject: Re: lug-bg: Sound drivers
  • From: Peter Georgiev <peterg@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Dec 2003 13:45:27 +0200

On Wed, 17 Dec 2003 11:36:11 +0200
tnicolova@xxxxxxx wrote:

> Zdraveite,
> naskoro si instalirah Fedora i tai kato sam beginner/tova e parvia
> linux koito polzvam/ v linuxa me interesuva kak da si sloja draiveri
> za sound kartata koiato e vgradena AC97 i sa6to taka s kakuv software
> da slusham muzika(mp3 i audio failove) kakto i filmi? sound kartata
> linuxa ne ja razpoznava.Danoto mi e main board GB
> &VAX/KT400/SB/LAN/USB2.0. Predvaritelno Vi blagodaria za sadeistvieto

Честито!
От тук нататък трябва да се абстрахираш от онази другата ОС, тъй като
аналогиите са малко. Иначе въпроса ти си го бива, по темата може да се
напише цяло HOWTO :)
Понеже казваш, че си beginner ще я караме на парче да не ти дойде много
изведнъж.

На първо време като root изпълни следната команда:

sndconfig да видим дали ще разпознае аудио чипа, ако не - изпълни

cat /proc/pci и пусни тук онази част от output-a, която се отнася до
аудио чипа, да го видим що за чудо е.