Re: lug-bg: Sound drivers+dobavka za draiveri za mouse

  • Subject: Re: lug-bg: Sound drivers+dobavka za draiveri za mouse
  • From: Andrey Andreev <andreev@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Dec 2003 14:08:13 +0200

sywsem nakratko

principno na http://fedora.artoo.net/faq/ ima polezna informaciq.

inache otnosno mp3kite i filmite, fedora ne shipwa poddryzhka za mp3 i
filmcheta, taka che shte trqbwa ti da slozhish razni raboti. za tazi cel
preporychwam yum. ako nqmash/ne znaesh kakwo e yum, raztyrsi se za nego
iz google i go slozhi, no pri powecheto instali toj si idwa s fedorata.
mozhesh da se uwerish kato se opitash da go pusnesh s komandata

	yum

:)

sled kato imash instaliran yum, dobawi rpm.livna.org w /etc/yum.config
(weba e pylen s instrukcii i primeri kak da naprawish towa)

sled koeto izpylni kato root

	yum install xmms-mp3 mplayer*

i sledwaj instrukciite :) towa shte iztegli i instalira mplayer
(chudesen player za filmi) i plungin za mp3 za xmms (kato winamp za
linux), kakto i wsichki ostanali neobhodimi paketi...

shte mozhesh da si swirish muzikata s xmms i da si playwash filmite s
gmplayer [sic.]. twa razbira se kato si pusnesh sounda (kojto, mezdhu
prochem kakyw e?)

probwaj da go oprawish s

	 /sbin/sndconfig

i ako ne swyrshi rabota ni paste-ni outputa na:

	/sbin/lspci

za da mozhem da pomognem oshte :)

za mishkata dobawi

~        Option      "ZAxisMapping" "4 5"

w Section "InputDevice" na /etc/X11/XF86Config

ili naj dobre se raztyrsi iz neta za primeri...

uspeh!

pozdrawi,

andrei

tnicolova@xxxxxxx wrote:

| iskam da dobavia 4e i scrolla na mishkata ne mi raboti - mishkata e
Mouse A4
| RFSW-25 WIRELESS/3D
|
| Цитат на писмо от tnicolova@xxxxxxx:

razpoznava.Danoto mi