Re: lug-bg: VMware проблем при инсталиране?

  • Subject: Re: lug-bg: VMware проблем при инсталиране?
  • From: Vladimir Germanov <chobi_bg@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2003 11:05:58 +0200

На пн, 2003-12-29 в 14:49, Doncho N. Gunchev записа:
>   А какво има в този файл? В fedora, redhat, mandrake и slackware 8/9 не съм
> срещал точно такъв файл точно там... Аз бих му направил backup някъде и бих
> пробвал без него ако не мога да разбера кой го е сложил там (от кой пакет е).

>   На RedHat 8/9 работеше чудесно, не го ползвам от доста време, но никога не
> съм имал проблем...

Благодаря, наистина го backup-нах този файл, прекръстих се и стана след
рестарта на машината. Рових се из логовете да забележа дали нещо не се е
оплескало, но никъде не открих грешка. Иначе след това VMware се
инсталира без проблеми и върви перфектно при мен :) Благодаря отново :)

Поздрави,
     Владимир Германов