lug-bg: 2.6.0 - po-byrs? da : ne

  • Subject: lug-bg: 2.6.0 - po-byrs? da : ne
  • From: Todor Pirov <refract@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Dec 2003 18:57:28 +0200

Здравейте

отскоро  се абонирах за луг-бг, архива е до септември така че тази тема може
да е рзисквана за което  моля да бъда извинен.

Въпроса ми е насочен към вашите впечатления от 2.6.0 кърнела.
Много мои приятели и познати казват че е _доста_ по-бърз от 2.4, че дори и от
бсд.
Новото което ми направи впечатление е новия диспечер на Инго Молар и това че
кърнелските процеси вече могат да бъдат прекъсвани по време на изпълнение.
Говоря за еднопорцесорни машини така че големия напредък в SMP не е обект на
моето питане.
Това което забелязвам е че вече няма проблеми при бавни входно/изходни
операции, но дали това го прави наистина по бърз като пръдъкшън състема?
Все пак доста от хорта си мислят че са яхнали кон вихрогон .. за което съм
малко скептичен.