Re: lug-bg: FDO Xserver

  • Subject: Re: lug-bg: FDO Xserver
  • From: Kaloyan Ivanov <wizard@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Jan 2004 22:13:25 +0200

On Monday 12 January 2004 20:25, Peter StJ wrote:
> Zdraveitre vsichki
>
> Vsichki sigurno ste chuli i moje bi cheli za Xservera na Free Desktop
> Organisation
>
> E vqrno mnogo vpechetlqvashti screenshots imashe ot laptopa na Packard
>
> Samo deto ne moga da go kompiliram. Nqkoi uspqval li e ot vas?

[cut]

Здрасти

 Не мога да ти кажа от какво може да дава грешка при теб. :((

     При мен се компилира успешно и без грешки. Но аз не съм го теглил от CVS
и дистрото ми е gentoo. Компилирал съм това:

http://dev.gentoo.org/~spyderous/overlay-freedesktop-20031210-1.tar.bz2

е то при мен цялата работа е : # emerge xserver-freedesktop
и работи :)))

Целият пакет е 3.3 MB. В него има ebuils които при теб не могат да се
инсталират, но ако много искаш да го компилираш и не става по друг начин,
можеш да хвърлиш едно око на ebuild-овете (които са чисти скриптове).
Само ще е по трудно с последователноста на пакетите...
Трябва да провериш в скрипа от какво друго зависи - преди да го компилираш.
Друго което се сещам е - мосля че ти трябва autoconf-2.57 (не 2.5)

Знам че не е за Slack, но само с това имам опит :(((

Друго - аз също съм с ATi Radeon. Подкарах го с vesa, но драйвера все още не е
много на ниво. Не знам за другите как са  - май са по-добре ??
Проблеми с цветовете нямам. Работи си на full color. По скоро има проблем с
подкарването на хубавите fonts.

Иначе изглежда достя яко и след време ще може да замени сегашният сървър.
Но за сега според мен за нормална работа е по добре да се ползва добрия стар
XFree. :))

Късмет с компилирането.