Re: lug-bg: Преименуване на файлове

  • Subject: Re: lug-bg: Преименуване на файлове
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jan 2004 17:08:12 +0200

На пт, 2004-01-16 в 16:29, Doncho Angelov записа:

> Сашо Шопов (не за пръв път) е прав :). А аз (не за пръв път) - грешен :).
>
> Ето, това работи (май):
> for x in `ls -a1`; do echo $x; done

Аз в такъв случай ползвам find, нещо от типа
for i in `find . -type f -maxdepth 1` ...
Или, за много тежки случаи, при които в имената има какво ли не, нещо
като
find . -type f -print0 |xargs -0 ....
Което на мен поне ми е решавало страшни проблеми със наистина страшни
директории ... създайте си файл с име '*', и гледайте как някой от
горните скриптове ще го сдъвче... :)
(За това в моя пример беше 'echo mv' , и ако ви хареса резултата, |sh
.... неволята и грешките учат :)