Re: lug-bg: Компилиране на kudzu

  • Subject: Re: lug-bg: Компилиране на kudzu
  • From: Валентин Стойков <valentin_st@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Jan 2004 19:00:00 +0200

On Tuesday 20 January 2004 00:11, George Danchev wrote:

> второ,
> има hwsetup_1.0-14.tar.gz

Тук греша, през октомври миналата година, бях изтеглил не
hwsetup_1.0-13.tar.gz, а hwsetup_1.0-14.tar.gz. До преди няколко дена този
пакет липсваше. От вчера е пак на мястото си.

> въпрос-отговор ;-)

Преди няколко дена когато hwsetup_1.0-14.tar.gz го нямаше се чудех защо вместо
него намирам старата версия hwsetup_1.0-9.tar.gz и дали аз не бъркам нещо, но
сега вече ми е ясно :-)

> [...]
> ./usr/share/doc/kudzu-knoppix-dev/changelog.Debian.gz
>
> е това е каквото отива system wide в /usr/include и /usr/lib ... и има
> значение версията на пакета от който идват тези файлове (сега ръчно ли ще
> го инсталираш , с пакетен манажер ли ... си е твоя работа). Ако знаеш как
> да ползваш -I и -L (-l, това е ел малко)  на gcc (в Makefile на hwsetup се
> сетват пътищата за тях и се подават на gcc) може да ги сложиш където искаш
> и после да компилираш, като кода на hwsetup който включва тези хедъри и
> после линква тези libs (.a) ще ги намира от /usr/include /usr/lib или

А аз го инсталирах по по-сложния начин - най напред компилирах/инсталирах
пакетите, които са необходими за компилирането на kudzu  и след като си
компилирах/инсталирах kudzu,  компилирах/инсталирах и hwsetup. (версия
1.0-14).
В същност на мен не ми трябва много kudzu, инсталирах го заради hwsetup. Дали
ако деинсталирам пакетите, които инсталирах заради kudzu, hwsetup ще продължи
да работи нормално?

root@darkstar:/home/guest# ldd /sbin/hwsetup
        libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x40026000)
        /lib/ld-linux.so.2 => /lib/ld-linux.so.2 (0x40000000)
root@darkstar:/home/guest#

Това значи ли, че hwsetup е зависим САМО от тези двата файла?
(Известно ми е, че hwsetup ползва и /usr/share/hwdata/*)
*.а файловете само при компилирането ли се ползват?