lug-bg: Re: lug-bg: Указване на маршрут за услуга

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Указване на маршрут за услуга
  • From: "Peter Zyumbilev" <bivol@xxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Jan 2004 19:01:18 +0200

abe tova za data.bg kolko e viarno ?

stoto tuk

Pishe :

Въпрос: Какви рестрикции на достъпа имам ( забранени протоколи от мен към другите потребители, от мен навън, и забранени протоколи и заявки отвън към мене )? Мога ли аз да конфигурирам защитата и правата си? Ако съм елемент от локална мрежа, тя на каква основа е изградена : хъбове или switch?
Отговор: От вас за навън няма. Отвън към вас са разрешени следните сесии: 20 21 25 80 110 443, останалите от 1 до 1024 са забранени с оглед вашата сигурност (хакерски атаки и т.н.)

Stoto ako lajat tuka - ega ti nestastnicite sa. Az misleh da im stavam kleint ama ako e taka...

BIVOL

Sent: Thursday, January 22, 2004 11:54 AM
Subject: lug-bg: Указване на маршрут за услуга

       Здравейте,
унас имам 2 доставчика на интернет. Единият, който е моя подразбиращ се
маршрут  (дата.бг ), е забранил всички изходящи връзки на 25ти порт.
Искам да ви попитам как мога да укажа всичките ми изходящи smtp връзки
да ползват другия доставчик.
Като допълнение бих искал да направя възможно да предоставя пощенския си
сървър за използване от мрежата на дата.бг , където всеки рутер не
предава изходящи връзки на 25ти порт, като въпроса ми е дали мога да
пренасоча трафика  , който приемам от примерно 2525 към локалния ми 25ти
порт. Разбира се, условие е за получателите на писмото то да идва от
истинския си изпращач от мрежата на дата.бг , а не от мен .

   Благодаря предварително на всички

   Пейо Попов