Re: lug-bg: OT: izlishen sarkazym

  • Subject: Re: lug-bg: OT: izlishen sarkazym
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jan 2004 20:07:45 +0200

    С горното не съм съгласен. Бъркаш детското пищовче със стара пушка.
    Явно ме бъркаш с някого. Linux-a не ми е основна OS и затова нивото
    ми е хилаво. Ма се старая да понауча квото мога
Прав си, че те обърках. Моля за извинение. Обърках те с някой друг и вината за това е моя.

    Идеята на писмото ми беше да обясня, че от отговори в стила "смени
    програмата или OS-a" няма смисъл. Явно човека прави някакви опити
    и вместо да го плюеш, му помогни ако можеш. Ако пък чак толкова
    искаш кажи си и мнението заедно с помоща както направи Чорбаджийски.
Не съм искал да прозвучи така. Опитът ми подсказва, че понякога хората, които не знаят, че нещо е невъзможно, го осъществяват и така и ти сам може да се поучиш от тях. Пример - Джим Гетис, един от хората, които създават X, е мислел, че създаването на мениджър за прозорци като enlightenment е невъзможно. Програмистът на enlightenment никога не е и подозирал, че е невъзможно да го направи и затова е успял. Мен да ме гръмнеш не знам как мога да подкарам приложение със защита на паралелния порт, но за всичко си има начини. (комай) Въобще не твърдя, че отговорът "минавай на Линукс" е винаги правилното решение. Понякога обаче трябва да се поемат рискове. Сменянето на операционната система, на един софтуер с друг и т.н. винаги са риск, особено голям на работеща система. Бих искал, хората да са малко по-склонни да го поемат, за да разрешат проблемите, с които ще се сблъскат, от което и аз бих имал полза. Ако всички винаги ползваме най-стабилната версия, новата просто няма да бъде тествана. Всеки сам си решава къде ще тегли чертата. Просто исках да насърча поемането <<на преценен>> риск в някои моменти.

ал_шопов