Re: lug-bg: Nejasni suobshtenija

  • Subject: Re: lug-bg: Nejasni suobshtenija
  • From: "Qsin" <qsin@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Jan 2004 14:09:04 +0200

> 2949/2297343*100 ~ 0.13%, което съвсем леко надхвърля теоретически
допустимото от 0.1% за CRC например. Както гласи теорията за
относителността - всичко е относително, важното е ти да не го отнесеш:)))
По-важното е да се види дали има закономерност, при появата не тези errors.
Но принципно си прав - TX errors обикновено се получават при проблеми с
качеството на физическата връзка.

> Яворе, ако искаш пусни една диагностика на мрежакрата от
http://www.scyld.com/diag/index.html. Според мен може да се окаже дори и
проблем с IRQ. Освен това ти препоръчвам да смениш драйвера с е100 - лично
аз съм имал проблеми с eepro100 в по-завързани конфигурации. Btw не казваш с
каква дистрибуция - много ми е интересно, защото не съм попадал на такъв
output от ifconfig:

> (335.4 MiB) и (2.4 GiB)
>
> Best e-gards,
> Georgi Sinapov

Благодаря за линка след малко ще го разгледам

root@router:~# dmesg
Linux version 2.4.18-bf2.4 (root@zombie) (gcc version 2.95.4 20011002
(Debian prerelease)) #1 Son Apr 14 09:53:28 CEST 2002

Явор Атанасов