lug-bg: Register AS in RIPE

  • Subject: lug-bg: Register AS in RIPE
  • From: Stefan Gurdev <steve_lug@xxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Feb 2004 04:17:46 +0200 (EET)

Zdraveite. Nai napred iskam da blagodarq na hora kato Vesselin Kolev blagodarenie na koito ot tozi poshtenski spisuk chovek vinagi moje da nauchi mnogo polezni neshta.

Sega konkretno po vuprosa mi. Iskam da popoitam po kakuv nachin moje da se registrira AS v RIPE. Do kolkoto znam ot saita na ripe e neobhodimo da se predstavi proekt na mrejata i sled tova da se opravdavat adresite. Interesuva me obache kakvo stava sled samata registraciq. Po kakuv nachin ostanalite routeri znaqt i izobshto razbirat za moqt AS. Po kakuv nachin stava tochno. Dali sushtestvuvat glavni routeri kakto e pri DNS sistemata v koito se krie korenna informaciq. Kakvo e neobhodimo za da poddurjam svoi AS - border router s BGP? Po kakuv nachin moqt router razbira i tursi drugite AS v Internet i izobshto kak razbira koe IP kum koi AS prinadleji. Chel sum za BGP no ne uspqh da razbera neshtata. Shte se radvam ako nqkoi obqsni praktichno i qsno kak stoqt neshtata po tozi vupros s dinamichnoto routirane chrez BGP4 protokol. Mislq che tazi tema shte predstavlqva interes za mnogo hora i shte e mnogo polezna. Predvaritelno blagodarq!!!