Re: lug-bg: Register AS in RIPE

  • Subject: Re: lug-bg: Register AS in RIPE
  • From: Teodor Georgiev <teodor@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Feb 2004 09:51:57 +0200

 v RIPE ima edin dokument, koito opisva v detaili iziskvaniata na koito
triabva da otgovariash, kakto i procedurata po koqto se poluchava AS.
Obshto vzeto, dve ot nai-vazhnite uslovia da ti se dade AS sa:

1. Multihoming (vurzan si kum minimum 2ma provaidera, kato i dvata poddurzhat
i rabotiat s BGPv4).

2. Imash sobstveno IP prostranstvo (a ne dadeno ot provaidera), minimum /24.
Nikoq ot BGP avtonomnite sistemi ne priema anonsi za neshto po-dulgo ot /24, a
niakoi (kato BT) i za /24.

Btw, ima si lista specialno za takiva non-linux related mrezhovi pitania.

--
Best regards,

Teodor Georgiev
Information Services Plc.