Re: lug-bg: mail client

  • Subject: Re: lug-bg: mail client
  • From: Damyan Ivanov <divanov@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Feb 2004 09:58:29 +0200

On Wed, 11 Feb 2004 15:09:40 +0200
Ivaylo Atanasov <ivo@xxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Мозилата ми работи бавно, когато има над 5000 писма на сървъра та
> пробвах силфийд...
> Харесва ми и въпроса е силфийд-нокти гтк1 или гтк2 ползва...?
> Сполай ви предварително...

Силфийда е много готин, както може да се види точно него използвам. Има
обаче едно мъничко проблемче, което ме дразни.

Става въпрос за изтриване на съобщения от IMAP папки. Настроил съм го
при изтриване да мести съобщенията в папката Боклук. Прави го. Хубаво.
Лошото е, че след всяко такова преместване извада команда EXPUNGE (или
нещо такова), с която маркираните за изтриване съобщения се изтриват
наистина. По принцип - лошо няма, само че това забавя триенето на
много съобщения последователно. Мозилата просто не показва съобщенията,
маркирани за изтриване и издава EXPUNGE само като избереш Compact
folder. При нея изтриването на последователни съобщения става без
никакво забавяне.

Както и да е, успех с Силфийд!
дам

--
Damyan Ivanov                             Creditreform Bulgaria
divanov@xxxxxxxxxxxxxxx             http://www.creditreform.bg/

  • Относно: