Re: lug-bg: Cenzura - was: Mach ядро

  • Subject: Re: lug-bg: Cenzura - was: Mach ядро
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Feb 2004 13:23:40 +0200

Stefan Stoilov wrote:

> Ами ако аз реша да филтрирам  193.110.159.0/24
>    , защотото и там има незаконни неща / MP3 -ki / ,
>    а аз спазвам закона ??
>
> Не ми харесва цензурата (цензура не е то4ния израз в случая, по скоро
> наказание) , независимо от повода и подбудите .
>
> Какво са  виновни клиентите на дадено ISP, та някой решил да ги наказва
> тях ?!?!?. Интересна логика ?!?!?
>
> Съжалявам, не е за тук, но подобни "наказания" ме изкарват от равновесие :)

Много обичам да ми говорят за цензура в собствената ми мрежа :-)
Ако си сложа на вратата на жилището надпис - забранено за американци,
пак ли ще плачеш? Кой каквото прави в собствената си мрежа си е негова
работа. Виж ако на оптичните core switch-овете сложа малко филтри това
вече е друг въпрос, само че това никога няма да стане.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/