Re: lug-bg: mail.bg problem

  • Subject: Re: lug-bg: mail.bg problem
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Feb 2004 21:28:48 +0200

На вт, 2004-02-24 в 13:51, Romeo Ninov записа:
> Васко, да му е.. мамата! Добре де, кажи ми български безплатен e-mail с
> pop3 поддръжка (искам да си тегля пощата в къщи), да има известна
> сигурност на фирмата (да не фалират вдругиден и да нямам пощенска
> кутия)? Няма да е лошо да има и web базиран интерфейс. Чакам предложения.

(друг Васил питаха, но мога и аз да дам малко идеи :) )
Защо не направиш така - има много forwarder услуги напред-назад, вземи
си адрес при една такава, и си ползвай това, което ти предоставя
доставчика?

Или няколко човека се съберете, сложете някъде една машина за вас, на
която да ви стои пощата, направете си нещата така, че вие да сте си
доволни, и се наслаждавайте на живота - аз така съм направил, и рядко
имам проблем, да не кажа никога. Ползвам си imap-ssl, имам си
spamassassin, server-side филтри за разпределянето по папки...

mail.bg и много други подобни доставчици не са ориентирани към хора с
нашите изисквания, както и да го погледнем... Аз посмъртно не бих си чел
пощата с pop3 например ...