lug-bg: Predlojenie / free mail server /

  • Subject: lug-bg: Predlojenie / free mail server /
  • From: "Krasimir Kovachki" <jacki@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Feb 2004 09:51:32 -0000

Zdr. na vsichko imam slednoto predlojenie

Zashto ne si napravim sobstvena poshta, taka shte se reshat problemite na
vsichki tia koito niamat naistina dobra poshta.

Vseki bi mogal da otdeli malko vreme za configa i da si kaje mnemieto
kakvo shte e po dobre i t.n.

Mislia che sve mojem da otdelim malko traffc za edna poshta.

Vsichko nai.

P.S Moje i da bade platena no tolkova kolkoto da se plashta traffica ili
neshto takova. Ako ima jelaeshti mojem da spretnem neshto. Az lichno
moga da podaria za celta edno domainche.