Re: lug-bg: mail.bg problem

  • Subject: Re: lug-bg: mail.bg problem
  • From: "Vasko Tomanov" <vtomanov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 25 Feb 2004 09:56:51 -0000

dobre , vseki si imam menie, ne rabotia s meil.bg i ne mislia da rabotia..
pone kogato ima pretencii kam nehsto da dava viarnite saobshtenia.. a ne da
me prashta po varbite da si tarsia adresa w abuse i az da mu poviarvam da se
obajdam na providera si.. da mu digam skandal, i da mi se nalaga da mu se
izviniavam zashoto se okazva sthe w abuse nikoga ne e bil moia adres.. ami
mail.bg reshili tshe triabva i reverse DNS-a da sothi na sashtoto maisto(a
na men izprashtashtite serveri sa mi zad NAT)  i me prashtat po varbite na
abuse.. kakato i da e moje i az da sam w greshka no moia princip e prost
kogato neshto mi e trudno i ima po-lesno i varshi po dobra rabota prosto
spiram da izpolzvam tova koeto e trudno i mi sadzava problemi, ne znam za
drgute na men mi e dosta sakapo (na mene samia si). vremeto koeto shte
zagubia da se razpraviam s razni sysadmini koito si misliat sthe sveta se
varti okolo tiah.

kolkotoza neshtata i poshatat ima si normalni natshini da si ima vseki
istinska poshta vse pak struva nehsto kato 20 USD na godina registrirash si
soibtsven domain i ako niamash kade da go hostvash registara moje da go
hostne i sreshtu niakavi pak drebni pari da si imash poshta istinska na
tvoia si domain i nikoga niama da si ia zagubih..

ot druga strana az si imamm osven na moite si domaini i na yahoo i nikoga po
nikakav slutshaj ne sam imal problemi s tiah i ne mislia da si ia smeniam
pone w blizko badeshte i POP3 ima i vsithko koeto mi triabva

v.