Re: lug-bg: kodirowka na e-mailite

  • Subject: Re: lug-bg: kodirowka na e-mailite
  • From: Lubomir Haralampiev <lubomir_ha@xxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Mar 2004 09:14:27 -0800 (PST)

Alexander Shopov wrote:

> [...]
da
prinuden da enablena

> Õì, ïðîáâàë ëè ñè äà ñè ñëîæèø smtp ñúðâúð íà
ñîáñòâåíàòà ìàøèíà?
> Âñè÷êè smtp çàÿâêè ëè ðåæå äîñòàâ÷èêà òè?

ami ne mi kazwat.:) t.e. kazwat 4e rezat wsi4ki, koeto
oba4e se okaza 4e
ne e wiarno.
zna4i, az sam w obshtezitie 4ast ot universitetskata
mreza. w lokalnata
mreza niamae mail server waobshte.
imam si moi mail server na linux-boxa (postfix) ama
ako ne mu zadam
$relayhost=smtp_na_universiteta mailite se wrashtat
bez obiasnenie.
ima oba4e edna interesna podrobnost - do skoro imah
sluzeben mail, s
koito niamah tozi problem. sluzebnia mail-sever
(postfix) beshe setnat
sawsem standartno. do nego pismata stigaha direktno. w
sashtoto wreme
drugi kato mene w sashtoto obshtezitie sa prinudeni da
polzwat
smtp_na_universiteta za absolutno wsi4ki mail
accounti.
hi4 ne moga da si obiasnia shto za 4udo e towa ama
kakto i da e - shte
triabwa da go preziweia..

> ñèñàäìèíà èì è äà ãî ïîäêóïèø ñ åäíà áèðà (íî ñàìî
àêî çàñëóæàâà).

nikwi biri za takiwa!! po-dobre az da pia dwe. :) wse
pak saweta e dobar.;-)

--
Lubomir Haralampiev