Re: lug-bg: GTK+2

  • Subject: Re: lug-bg: GTK+2
  • From: Krasimir Kazakov <wasp@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Mar 2004 08:48:42 +0200

On Thursday 04 March 2004 16:56, Peter StJ wrote:
> Vsichko tova zvuchi mnogo stranno
> zashto ne opitash s gnome-settings-daemon sled koeto ot kde cc da nastroish
> kak da izgejdat themes & fonts v kde prilojeniqta nikoga ne mi se e
> sluchvalo vzaimno da si vliqqt kde i gnome themes no sam chuval che ima
> prilojeniice koeto uj uednakvqva vida na kde i gkt ako si instaliral neshto
> takova ot tam moje da idva problema no ako ne si - ama nishto obshto nqmat
> nastroikite na kde i gkt shto se kassae do shriftovete na prilojeniqta i
> efektite po widgets

Tova mi se slu4i (promqnata na fonts) edinstveno sled kato pusnah
gnome-settings-daemon.

> ako temata smqtash che ti e povredena ( v koeto se samnqvam osven ako ne si
> q prepravql na raka ) preinstalirai q ( obiknoveno v ~/.themes/ sedqt )

ne sum q promenql i ne smqtam 4e e povredena

> temeta na gtk 2 mojesh da smenish i na raka ( v xml files ) no kak tochno
> da q aktivirash bez da puskash gnome-settings-daemon mi e neqsno - ako
> nqkoi znae da dade akal - na saita na fluxbox imashe prepratka kum malkko
> prilojenie koeto bi trqbvalo da varshi tochno tova no ne sum go teglil i
> probval ako iskash hvarli pogled - izpolzva se tochno za tova - promqna na
> themes na gtk2 bez da se puska samiq gnome2 no do kolkot sa spodelqli
> poznati ot tova se vliqe naistina samo gtk2 ne i samite gnome prilojenie
> koeto znachi che shriftovete i ostanalite glezorii i extri s koito ide
> [...]

Nqma da se zanimavam :) prosto mi beshe interesno, na men li4no ne mi pre4i
kak izglejdat GTK prilojeniqta zashtoto rqdko gi polzvam ... vuprosut beshe
dali moje da se napravi neshto ... no naistina sled kato se izklu4i apply
colors to non-kde programs i togava se opravq malko view-to.

--
Regards: Krasimir Kazakov (wasp)