Re: lug-bg: time update

  • Subject: Re: lug-bg: time update
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 06 Mar 2004 00:17:56 +0200

На пт, 2004-03-05 в 14:27, Peter Georgiev записа:

> rdate предлага точност до секунда, а ntp до 200 pico секунди.
> (Интересно кому ли нужно чак такава точност?)

 Например за root сървърите изискването е да имат часовници, точни до
милисекунда, за да могат да се сравняват логовете :)

М/у другото, не знам колко хардуерни часовника могат да работят нормално
с такава точност, виждал съм всякакви странни отклонения, като alpha-та
ми, която на 6 часа мърда с около 22 секунди - при нея и ntpd не би
помогнало за точност до повече от милисекунда.