Re: lug-bg: install na squid -> Ama to si pishe.

  • Subject: Re: lug-bg: install na squid -> Ama to si pishe.
  • From: Niki Nick <blackhole@xxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Mar 2004 12:08:20 +0200 (EET)

Anton, blagodaria ti che predi vreme mi otgovori na tova pismo no niamah vazmoznost da proveria tova koeto mi preporacha.

Probvah da smenia linka kam libbind.so.0.1.0, no i taka ne stava.
libbind.so.2 -> libbind.so.2.0.0
na tozi fail niamam po stara versia zashtoto toi mi se podmenia kato instaliram poslednia BIND.

Kak moga da updatena samo liba sas po nov.

To si pishe kakyv e problema :)

prosto trqbwa mai da poglednesh :)

shared object file: No such file or directory

Nai veroqtno trqbwa da si updatenesh nqkoi lib. Taka kato gledam BIND...
moje da probvash da namerish po stara versia na .so files , primerno
libbind.so.1 ili ot sorta i da linknesh, ama ne e sigurno 4e ste se
opravi sys staria lib i dali ste ima vsi4ko v nego.
nai dobria variant, update.