Re: lug-bg: RE: lug-bg: РРѕРґРёСРѕРІРєР° РЅР° e-mail-Рё СРµ

  • Subject: Re: lug-bg: RE: lug-bg: РРѕРґРёСРѕРІРєР° РЅР° e-mail-Рё СРµ
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Mar 2004 14:51:38 +0200

А кой пощенски клиент, работещ под Уиндоус, препоръчваш?
Аз лично съм на Тъндърбърд, версия 0.5
Харесва ми като пощенски клиент. Не съм имал възможността да го изтествам на нормално големи пощенски кутии (примерно 700-2000 съобщения), но до 500 не съм имал проблем. Не съм се и заразявал с каквото и да е вируси (като изключим един грип, който направо ме събори, но то е щото не съм GPL). Има и поддръжка на IMAP, но не съм имал възможността да го пробвам на IMAP кутии с примерно 10-15 000 съобщения.

Може да го изтеглиш оттук:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/0.5/thunderbird-0.5-win32.zip

Много съм доволен от филтрацията на съобщенията и автоматичното разпознаване на спам-а (внимание, използват се филтри, които трябва да бъдат обучени!!!)
ал_шопов