Re: lug-bg: Самба проблем с хората

  • Subject: Re: lug-bg: Самба проблем с хората
  • From: Alexander Shopov <ash@xxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Mar 2004 20:17:33 +0200

The Samba HOWTO Collection
http://us1.samba.org/samba/docs/man/

Пише си всичко.
Аз документацията си я чета. Не за това ми беше въпроса, но лоше се изразих в предното си писмо. Когато конфигурирам самба и трябва да попълня файла smb.conf ми трябват неща като име на група, име на домейн, мастър браузър, уинс сървър и прочее. Как мога да получа тази информация (име на група, име на домейн, мастър браузър, уинс сървър и прочее), която обикновено се приема, че мога да я получа по човеки начин, без да се обръщам към администраторите. (Защото те ще ми кажат нещо, ама то ще се окаже че мастър браузърът не било това дето те си мислили и т.н.) Как мога (например с nmap, ethereal, някакъв снифър) да си снифна собствената корпоративна мрежа, за да получа информацията, която ми трябва, за да си изградя корпоративния файлов сървър, защото корпоративните ми администратори трябва да бъдат сериозно превъзпитани и преобучени.

ал_шопов